In 1998 ben ik bij de Luchtmacht gaan werken n Rhenen.
Daar werkte een officier (Ton) welke ook vrijwilliger was in het nationaal openlucht museum De Hoge Veluwe.
Daar was hij trambestuurder op één van de trams.
Ergens rond die tijd heeft de A-327 van de NZH daar als gast-tram, enige weken, rond gereden.
Deze officier was zo onder de indruk van deze tram, dat hij mij heeft weten over te halen om deze tram in messing na te bouwen in de schaal 1:32.
Ik ben daar toen ter tijd aan begonnen, helaas is dit nooit tot een einde gekomen.
De gerestaureerde A-327 |
Eind 2010, maar ook eind 2011 is dit de stand van zaken van het messing model.
Inmiddels heb ik een nieuwe werkplek op de Kromhoutkazerne in Utrecht, en hopelijk iets meer tijd om een poging te wagen het project nieuw leven in te blazen.
Het messing model eind 2011 |
Eind 2010, maar ook eind 2011 is dit de stand van zaken van het messing model.
Inmiddels heb ik een nieuwe werkplek op de Kromhoutkazerne in Utrecht, en hopelijk iets meer tijd om een poging te wagen het project nieuw leven in te blazen. Momenteel heb ik de vloer getekend, Ik wil de vloer laten etsen, waardoor de planken zichtbaar worden.
De vloer bestaat uit drie delen, tevens wil ik ook de vier instap treden laten etsen.
December 2013, De vloeren zitten erin.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten